Ważne pytanie do osób, które chcą rozwijać swój biznes na TikToku, ale nie wiedzą jak zrobić to skutecznie:
Jaka jest różnica pomiędzy osobami, które na TikToku codziennie zdobywają nowych klientów, czują się przy tym pewnie i robią to z łatwością…
…a osobami, które tylko przeglądają TikToka i myślą ciągle „Też muszę go wykorzystać„, jednak nie robią żadnych postępów?
Jeśli myślisz “Trzeba się wygłupiać, śpiewać i tańczyć”… nie masz racji.
Jeśli myślisz “Łatwo przychodzi im pokazywanie się przed kamerą”… nie masz racji.
Jeśli myślisz “To głównie dzieciaki”… nie masz racji.
Jeśli myślisz “Mają treści, które wszystkich ciekawią”… to totalnie nie masz racji.
Jeśli myślisz w ten sposób to blokujesz sama siebie.
Pewnie myślałaś już o tym, żeby zacząć na TikToku kilka razy.
Może nawet setki razy, jednak chcesz to zrobić dobrze…
Dzisiaj prowadząc biznes nie da się o tym nie myśleć.
No bo przecież to jeden z lepszych sposobów na pozyskanie nowych klientów i rozwinięcie firmy (to prawda).
Jednak kiedy myślisz jak zacząć, nic nie przychodzi Ci do głowy. Albo masz jakiś pomysł, ale za chwilę myślisz „Czy to na pewno dobry plan?”.
To bardzo częsta sytuacja. Każdy czasem tak ma. Wiesz, że coś jest ważne i może przynieść Ci dużo korzyści, ale ciągle to odkładasz i odkładasz i odkładasz.
Po prostu nie wiesz jak masz się za coś zabrać. I tak samo jest z TikTokiem – może być to przytłaczające i często nawet stresujące.
No więc…
Nie wiesz jak się zabrać za TikToka, żeby zrobić to dobrze, więc…
W Google szukasz “Jak zacząć na TikToku?”, ale okazuje się, że za chwilę masz 28 otwartych kart w Chrome. Czytasz jednego e-booka, drugiego, oglądasz tutoriale na YouTube, próbujesz analizować inne konta i wyłapać, co takiego Ci ludzie robią, że odnoszą sukces… Ale w głowie masz tylko coraz więcej pytań, coraz większy chaos i zaczyna Cię to paraliżować, więc…
Myślisz sobie “Zajmę się tym później” i to odkładasz.
Pierwszy, drugi, trzeci raz.
Może pojawiają się jakieś pomysły, ale cały czas masz wątpliwości, więc to odkładasz.
Po jakimś czasie zaczynasz odczuwać poczucie winy, bo nie wykorzystując TikToka w swoim biznesie ciągle tracisz.
Więc pełna energii siadasz do komputera i myślisz sobie „Tym razem będzie inaczej!”, a po chwili okazuje się, że…
Nie jest inaczej i dalej nie wiesz co masz z tym zrobić, jak zacząć. W całym tym chaosie brakuje Ci jakiegoś procesu, czegoś, co wskazałoby Ci drogę.
Więc…
Koło się zamyka. Odpuszczasz temat i myślisz „Dobra, zajmę się tym później”. Ale dobrze wiesz, że oszukujesz samą siebie.
Ale to nie musi tak wyglądać.
Wyobraź sobie, że w końcu wiesz dokładnie co masz zrobić, żeby maksymalnie wykorzystać możliwości TikToka w swoim biznesie.
Wiesz dokładnie od czego zacząć.
Wiesz jakie filmy nagrywać, żeby ktoś chciał je oglądać.
Wiesz co robić jeśli nie chcesz pokazywać się przed kamerą.
Wiesz też co zrobić, żeby poczuć się przed nią pewnie.
Masz całą masę pomysłów na wideo.
I wiesz jak trafiać nimi do odpowiednich odbiorców, którzy potem zostaną Twoimi klientami.
Wszystko co robisz na TikToku robisz pewna siebie, bez zgadywania “Czy robię to dobrze”.
Twoje konto rośnie, zdobywasz nowych klientów i…
Zarabiasz więcej, a Twój biznes się rozwija. I dokładnie o to chodziło!
(Skutek uboczny: Twoja konkurencja zostaje daleko w tyle.)
5 mitów przez które większość nie wykorzystuje potencjału TikToka (lub nawet nie zaczyna)
Mit 1 – Trzeba tańczyć i się wygłupiać, żeby mieć dobre wyniki na TikToku.
Odpalasz pierwszy raz TikToka, a tam same wygłupy, tańce i śpiewanie
„Jak ja mam promować tu niby swój biznes?” – myślisz.
Nie każdy chce śpiewać i się wygłupiać.
Nie tylko dlatego, że w wielu przypadkach wywołuje to ciary żenady, ale też dlatego, że po prostu nie pasuje to do Twojego biznesu i Twojej osobowości.
Gdy poświęcisz chwilę znajdziesz konta obserwowane przez setki tysięcy ludzi, gdzie nie ma ANI JEDNEGO filmiku na którym autor się wygłupia. Znajdziesz prawników, lekarzy czy nawet innych specjalistów, dla których TikTok to świetne miejsce do budowania marki i zdobywania nowych klientów.
Oto, czego potrzebujesz:
Musisz wiedzieć co i jak nagrywać, żeby stworzyć ciekawe i wartościowe treści specjalnie pod TikToka.
Mit 2 – Duże zasięgi to kwestia kilku dni lub kilku filmików, bułka z masłem.
Często widzę jak ktoś powtarza brednie w stylu „No wystarczy tylko wrzucać na TikToka i wyniki same przyjdą”.
Nieprawda.
Wrzucanie filmików bez żadnego planu to strata czasu.
Sukces na TikToku może być ogromny, jednak wymaga wiedzy o tym jak do niego dojść krok po kroku.
Oto, czego potrzebujesz:
Musisz wiedzieć co konkretnie dodawać, żeby Twoja praca przyniosła najlepsze możliwe rezultaty, a filmy trafiały do idealnych klientów.
Mit 3 – “Mam świetne pomysły, to wystarczy”.
Może masz kilka pomysłów na swoje TikToki i pewnie myślisz, że są całkiem niezłe.
Może są…
Jednak uprzedzam – pomysł to za mało.
Są różne techniki, które dobrze wykorzystane mogą zwielokrotnić Twoje wyniki. Są trendy, które dobrze wykorzystane mogą zwielokrotnić Twoje wyniki. Jest algorytm, który możesz sprytnie wykorzystać na swoją korzyść
Jeśli z nich nie korzystasz, tracisz.
Oto, czego potrzebujesz:
Musisz znać najlepsze praktyki, które pomogą Ci dotrzeć do Twoich nowych klientów.
Musisz wiedzieć jak wyszukiwać i wykorzystywać trendy, żeby niosły twoje TikToki na fali popularności i przynosiły Ci jeszcze lepsze wyniki.
Musisz wiedzieć jak działa algorytm, który promuje Twoje filmy i dzięki temu zyskujesz niesamowite rezultaty.
Mit 4 – Zasięgi są NAJWAŻNIEJSZE!!!!
Są ważne, ale nie najważniejsze.
Co Ci po 2 004 863 wyświetleniach, jeśli żaden z odbiorców nie jest w ogóle zainteresowany tym, co mówisz.
Nikt z nich nie zostanie Twoim klientem.
Ok, jest to fajne, no bo kurczę – 2 MLN wyświetleń.
Ale jeśli te wyświetlenia są nabite przez nieodpowiednie osoby, to już przestaje być fajne – to strata czasu.
Co innego mieć taki wynik gdy większość wie, czym się zajmujesz. To już coś! Taki filmik może przynieść Ci całą masę klientów – a o to Ci przecież chodzi.
Oto, czego potrzebujesz:
Musisz wiedzieć jak dokładnie trafiać do osób, które mogą być zainteresowane Twoją ofertą.
Mit 5 – Na TikToku są dzieci, nie ma tam mojej grupy docelowej.
Trzy lata temu może i był z tym problem.
Jest jednak 2022 rok i 60% użytkowników TikToka to osoby w wieku 18-34 lat.
To ludzie tacy jak Ty czy ja, którzy szukają dobrych, wartościowych treści i gotowi są zapłacić jeśli uznają, że coś jest warte wydania ich pieniędzy.
Oto, czego potrzebujesz:
Musisz wiedzieć jak tworzyć treści, które będą odpowiedzią na potrzeby Twoich odbiorców i zamienią ich w płacących klientów.
Jeśli myślisz, że możesz sobie nie poradzić z rozkręceniem TikToka tak, aby promował Twój biznes i był źródłem dobrze płatnych klientów, to muszę Cię uspokoić, bo jest na to sprawdzony sposób.
Wszystko, czego potrzebujesz to proces krok po kroku, z którym stworzysz konto na TikToku, dzięki któremu dotrzesz do idealnych odbiorców, zdobędziesz nowych klientów i zaczniesz zarabiać więcej.
Proces z którym będziesz wiedziała:
➔ co robić od samego samego początku (tak pokaże Ci jak nawet jak się zarejestrować) do rzeczy bardziej zaawansowanych,
➔ co i jak nagrywać, żeby Twoje treści były wartościowe dla odbiorców,
➔ skąd brać najlepsze pomysły bez tańczenia i śpiewania (no chyba, że chcesz ;)),
➔ jak maksymalnie wykorzystać treści które dodajesz, żeby nic nie szło na marne,
➔ jak wykorzystać trendy, najlepsze praktyki i algorytm na swoją korzyść, żeby zwielokrotnić swoje zasięgi,
➔ jak trafić do osób, które staną się Twoimi klientami,
➔ co robić każdego dnia, żeby Twoje konto rosło, a Twój biznes razem z nim.
Cześć!
Tu Weronika Modzelewska z Przystanku Internet!
Nie chcę Ci opowiadać o tym jak bardzo lubię podróżować, tańczyć czy praktykować jogę. Nie ma sensu też opowiadać Ci o tym, że uczę się włoskiego.
Ale powiem Ci za to, że jestem ekspertką od TikToka.
Z doświadczenia wiem, że dzisiaj TikTok to najpotężniejsze narzędzie do zdobywania darmowego ruchu w każdym biznesie. Wykorzystuję je każdego dnia nie tylko dla siebie, ale i dla swoich klientów.
Wiem też, że jeśli dziś nie wykorzystasz jego potencjału, to za jakiś czas może być za późno i będzie to dużo trudniejsze.
Na co dzień pomagam swoim klientom rozwijać ich biznes. Nauczyłam się tego pracując w korpo i realizując wielomilionowe projekty reklamowe dla dużych firm.
Działam na Instagramie jako @przystanekinternet i uczę jak pracować mniej w social mediach, a zarabiać więcej.
fot. Justyna Kocur-Czarny
https://jkocurczarny.com/
Z Weroniką spotkałam się na jedną konsultację i tak bardzo mi pomogła w krótkim czasie, że bez wahania zapisałam się na pięć spotkań! Jeśli chcesz rozwinąć swoje social media, to jest miejsce dla Ciebie!!! 🙂
[…] zostałam świetnie poprowadzona przez ten proces, cały czas czuła zaufanie do pomysłów i sugestii. Weronika to osoba o niezwykłych umiejętnościach komunikacyjnych – to ma duże znaczenie, gdy jest się na drugim biegunie znajomości internetowych zawiłości ;). Sumienność, profesjonalizm, terminowość Weroniki w połączeniu z jej poczuciem estetyki oraz umiejętnościami komunikacyjnymi to absolutnie genialne połączenie. Gorąco polecam i dziękuję za ten kawałek wspólnej drogi.
Przedstawiam Ci…
PRZYSTANEK TIKTOK DLA BIZNESU
Czyli kurs, z którym krok po kroku zbudujesz profil na TikToku, który będzie przyciągał klientów jak magnes (nawet jeśli nigdy wcześniej nie korzystałaś z TikToka).
Ten kurs przeprowadzi Cię przez każdy, nawet najdrobniejszy szczegół, prosto do zbudowania konta, które buduje silną markę i zdobywa nowych klientów.
Z tym kursem unikniesz:
➔ Ciągłego odkładania TikToka na później, bo będziesz wiedziała jaki jest każdy, nawet najmniejszy następny krok.
➔ Zastanawiania się czy to co dodajesz na TikTok zadziała.
➔ Docierania do niewłaściwych ludzi.
➔ Poczucia bezradności, bo Twoje filmy mają po kilka wyświetleń.
➔ Straconego czasu, bo TikTok nie przynosi Ci żadnych efektów.
Zamiast tego zyskasz pewność co robić, żeby Twoje konto rosło od samego początku.
Wykorzystasz TikToka do zdobywania klientów i zaczniesz zarabiać więcej, a rozwijanie profilu przyniesie Ci mega satysfakcję!
Zobacz co znajdziesz w środku:
Moduł 1 – Ogarniasz chaos, zyskujesz pewność
Nie wiesz jak ustawić swoje konto jak należy i boisz się, że coś zrobisz źle? A może niektóre ustawienia to dla Ciebie czarna magia?
Spokojnie…
Po tej części:
- wiesz jakie są typy kont na TikToku i masz wybrany swój,
- masz konto na TikToku, które jest ustawione w poprawny sposób,
- wiesz jak korzystać z Tik Toka nie tylko na telefonie, ale też na komputerze,
- łatwo poruszasz się po panelu głównym Tiktoka i czujesz się pewnie, bo wiesz do czego służy każda jedna funkcja.
Moduł 2 – „Światła! Kamera! Akcja!”
Nagrywanie filmów na TikToka to dla wielu osób całkiem spore wyzwanie – nie każdy wie jak nagrywać, montować i korzystać z różnych dostępnych trybów.
Zdobycie uwagi odbiorcy na TikToku może być trudne, jednak nie jest to nie możliwe – pod warunkiem, że wiesz jak to zrobić. I o tym właśnie jest ten moduł.
Po tej części:
- wiesz jak nagrywać filmy w aplikacji,
potrafisz dodać dźwięki, muzykę, teksty i stickery, - korzystasz z efektów zwiększających zainteresowanie,
- potrafisz przycinać, obrabiać i dobrze edytować swoje filmy,
- wiesz czym są i jak nagrywać duety i stiche,
publikujesz filmy, które Twoi odbiorcy chcą oglądać.
Moduł 3 – Strategia, czyli jak wykorzystać TikToka na 101%
Samo posiadanie konta na TikToku i dodawanie losowych filmików nic Ci nie da.
Aby zdobywać klientów i budować swoją markę na TikToku musisz mieć plan. Bez niego będziesz jak tysiące innych kont, a Twoja praca pójdzie na marne.
Po tej części:
- masz stworzoną swoją strategię i w końcu wiesz co dodawać na TikToka, aby zdobywać klientów,
- masz zaplanowane treści na wiele dni do przodu,
- zaczynasz budować własną społeczność,
- korzystasz z TikToka jak profesjonalistka – wiesz jak dobierać hashtagi i znasz narzędzia, które Ci w tym pomogą,
- wiesz jak wykorzystać trendy i algorytm na swoją korzyść,
- potrafisz analizować, kto ogląda Twoje filmy i wyciągać wnioski,
- wiesz skąd brać najlepsze pomysły na następne TikToki, które rozwiną Twoje konto i przyniosą Ci jeszcze więcej klientów.
Moduł 4 – „Halo, policja? Proszę przyjechać na TikToka!”
Biznes rządzi się swoimi prawami, dosłownie. Nie ma chyba nic gorszego jak usunięcie konta, za złamanie szeregu przepisów o których nawet nie wiedziałaś.
Całe szczęście ten moduł przygotowała specjalistka od prawa autorskiego Karina Kunc-Urbańczyk, czyli @prawowita.karina!
Po tej części:
- wiesz jak legalnie korzystać z muzyki w swoich filmach,
wiesz czym jest konto PRO i licencja komercyjna, - wiesz czy możesz używać muzyki spoza TikToka,
- znasz różnicę między plagiatem, a podążaniem za trendami,
- masz wiedzę, która daje Ci pewność, że wszystko, co wstawiasz na TikToka jest legalne i nie zostanie usunięte.
Moduł 5 – Paliwo rakietowe
Ogarniasz już TikToka i przynosi Ci świetne rezultaty bez wydawania ani jednej złotówki.
A co jeśli polać to wszystko paliwem rakietowym… Tak działa płatna promocja!
Instagram i Facebook mogą się schować. Reklamy na TikToku są duuużo bardziej skuteczne i przede wszystkim tańsze – jeśli tylko potrafisz dobrze je ustawić.
Ten moduł przygotowała specjalista od reklam online, czyli Adrianna Promis!
Po tej części:
- wiesz kiedy korzystać z reklam i czy w ogóle musisz,
- wiesz jak ustawić reklamy, które trafiają do Twoich przyszłych klientów,
- wiesz jak obniżyć koszt do minimum przy zachowaniu turboskuteczności.
BONUS #1: Zdradzam Ci moje najlepsze praktyki
Nie ma to jak doświadczenie przetestowane w praktyce. Dlatego oprócz całej wiedzy z poprzednich modułów, na końcu dzielę się z Tobą również najlepszymi trikami, z których sama regularnie korzystam!
To wisienka na torcie całego Przystanku TikTok.
BONUS #2: Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
W tej edycji dostajesz dostęp do prywatnej grupy tylko dla kursantów. Będziesz mogła skorzystać z mojej rady, zapytać mnie o coś osobiście czy wstawić swój filmik do oceny.
Pomogę Ci ze wszystkim!
BONUS #3: Praktyka, praktyka, praktyka
Po każdym module czekają na Ciebie quizy, w których sprawdzisz jak dobrze poszło Ci przerobienie wszystkich lekcji. Dzięki temu od razu utrwalisz sobie zdobytą wiedzę i wyniesiesz z kursu dużo więcej i szybciej!
Dostaniesz od mnie również karty pracy (m. in. tygodniowy planer postów na TikToku), które ułatwią Ci wdrożenie wiedzy.
Dodatkowo po wielu lekcjach masz do wykonania praktyczne zadania domowe. Bez zastanawiania się nad kolejnym krokiem będziesz pewnie rozwijała swoje konto!
Każda lekcja to kilkuminutowa porcja wiedzy, którą możesz przerabiać nawet w autobusie.
Dzięki transkrypcji szybko znajdziesz to, czego szukasz w kursie, a nawet przerobisz lekcje bez oglądania wideo!
III edycja kursu
Przystanek TikTok
dla biznesu
✔ 5 modułów ze sprawdzoną wiedzą,
✔ proces krok po kroku jak rozwinąć konto na TikToku,
✔ przykłady na których możesz polegać,
✔ wiedza poparta dużym doświadczeniem,
✔ natychmiastowy dostęp,
✔ BONUS #1: Moje najlepsze praktyki
✔ BONUS #2: Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
✔ BONUS #3: Quizy, karty pracy i zadania domowe
699 zł
Teraz:
397 zł
BRAK RYZYKA, GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY
Anuluj w dowolnym momencie 14 dni od zakupu
Zostało już tylko:
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
TikTok kiedyś wydawał mi się portalem dla tańczących dzieci lub głupich żartów, ale widząc, jak Weronika się na nim rozwija i wrzuca merytoryczne filmiki, przekonałem się, że wcale nie muszę robić tam głupot. Zobaczyłem, że lepiej być na początku rozwoju platformy i ją profesjonalnie ogarnąć, dlatego zaufałem Weronice i zacząłem korzystać z jej kursu. Jest przejrzysty i intuicyjny, język zrozumiały a wiedza przekazywana w prosty sposób, czasem zabawny, łatwo to wszystko przyswoić :).
Po opanowaniu technicznych elementów Tiktoka i zastosowaniu wskazówek z kursu byłem w szoku, jak nagle kilkadziesiąt tysięcy osób obejrzało mój filmik i przybyło w jeden dzień prawie tysiąc obserwujących. Na Instagramie trzeba na to bardzo długo pracować. To naprawdę działa!
Ciesze się, że trafiłem na kurs Przystanek Tiktok, bo dzięki temu szybko ogarnąłem Tiktoka, pewnie sam bym musiał poświęcić na to wiele miesięcy mozolnego eksperymentowania. Lepiej zawsze uczyć się od lepszych! W dzisiejszych czasach gdy najwyższą walutą jest czas, zdecydowanie lepiej skorzystać z usług ekspertów czy to odnośnie modelowania sylwetki, czy od social media, a Weronika na pewno zasługuje na miano Ekspertki od Tiktoka! Dziękuję!
Kurs jest prosty, zwięzły, a Weronika tłumaczy wszystko w bardzo przyjazny i łatwy sposób. Kompletnie nie znałam Tik-Toka, nie wiedziałam, co to jest nagrywanie w duecie czy stitchy. Teraz już wiem Wiem jak dodać napisy, co było dla mnie abstrakcją, i wiem też jak zbudować społeczność oraz jak tworzyć reklamy.
Podobało mi się, że kurs jest podany w formie pigułek wiedzy, video są krótkie i treściwą co bardzo ułatwia naukę. Można w każdym momencie łatwo wrócić do danego tematu. W międzyczasie można sprawdzić swoją wiedzę. Weronika pokazuje różne case study i najlepsze praktyki. Bardzo polecam wszystkim początkującym, którym wydaje się, że Tik-Tok jest tylko dla dzieci i młodzieży! Bo nie jest 🙂
Z całego serca polecam kurs Weroniki! Przeszłam cały, więc wiem co mówię. I mam do powiedzenia 3 rzeczy: strategia, reklama i prawa autorskie czyli wg mnie 3 najważniejsze rzeczy dla osób, które chcą legalnie na TikToku zarabiać.
Z Przystankiem TikTok opanujesz strategię i stworzysz profil, który przyciągnie widzów, będziesz skutecznie reklamować się na TikToku, dowiesz się jak używać materiałach od innych twórców zgodnie z prawami autorskim. Do tego dostaniesz 150 pomysłów na TikToki, case study z różnych branż (z nimi nie będziesz musiała się zastanawiać co publikować) i listę przydatnych narzędzi, które ułatwią Ci pracę na TikToku. Oprócz tego wszystkiego znajdziesz tam masę, masę, masę innych informacji i samego mięsa.
A jeżeli myślisz, że Twojego konta i usług nie da się wypromować, bo są inne niż wszystkie, to pomyśl sobie, że ja jako prawniczka i finansistka jestem w stanie to zrobić! Prowadzę konto @prawomałegobiznesu i udało mi się na TikToku osiągnąć kilkanaście tysięcy wyświetleń moich filmów i to wszystko dzięki Weronice i kursowi Przystanek TikTok dla biznesu. Naprawdę serdecznie polecam!
Bardzo ciekawy kurs wprowadzający do TikToka. Szkolenie podzielone jest na kilka różnych zagadnień od najbardziej podstawowych (założenie konta i omówienie platformy) do bardziej zaawansowanych (jak tworzyć wideo czy strategia działań). Do każdego z tematów dołączony jest film, w którym Weronika w przystępny sposób opisuje lub pokazuje co i jak działa. W razie potrzeby można zadawać pytania do konkretnej lekcji. Bardzo ciekawymi dodatkami są zagadnienia z prawa autorskiego oraz płatnych reklam. Przed przerobieniem kursu, TikTok był dla mnie trochę jak czarna magia, a teraz dzięki wiedzy ze szkolenia, wiem co i jak. Polecam!!
Gwarancja “Testuj bez ryzyka przez 14 dni”
Jestem pewna, że ten kurs do doskonałe narzędzie do tego, aby w końcu zacząć promować się na TikToku i zdobywać tam nowych klientów.
Dlatego daję Ci aż 14 dni na sprawdzenie całej tej wiedzy u siebie!
Zobaczysz jak łatwo z tym kursem zaczniesz budować konto, które będzie skutecznym narzędziem do promocji Twojej marki.
Zyskasz pewność, że to co dodajesz za każdym razem ma realny wpływ na Twój biznes.
Jeśli jednak uznasz, że kurs nie jest dla Ciebie, napisz na kontakt@kursy.przystanekinternet.pl i zwrócę Ci całą kwotę.
FAQ, czyli…
“Czy na TikToku mogę zdobyć nowych klientów?”
…i odpowiedzi na inne ciekawe pytania:
Wydaje mi się, że TikTok jest dla dzieci. Czy jest tam moja grupa docelowa i mogę zdobyć nowych klientów?
Oczywiście!
Aż 60 % użytkowników TikToka to osoby w wieku 18-34 lata.
Prawie 5 milionów użytkowników TikToka w Polsce to dorośli ludzie, którzy pracują i wydają swoje zarobione pieniądze – a więc są to Twoi potencjalni klienci. I możesz w dużej mierze dotrzeć do nich całkowicie za darmo.
Na dodatek wciąż jest jest tam więcej odbiorców treści niż twórców. A to oznacza, że możesz łatwo się wybić i Twoje filmy mogą zdobyć duży zasięg organiczny.
Najlepszy czas na to, żeby wybić się na TikToku jest właśnie TERAZ.
(Zanim Twoja konkurencja pomyśli “Hmm, chyba warto wejść na TikToka”, Ty już dawno będziesz tam wymiatać.)
Nie chcę się wygłupiać, tańczyć i śpiewać. Czy to coś dla mnie?
Doskonale Cię rozumiem. W końcu nikt nie chce się robić z siebie głupka tylko po to, żeby ludzie kupowali. Na szczęście nic takiego nie musisz robić!
Uważasz, że Twój biznes jest “za poważny” na TikToka? To znaczy, że traktujesz swoją firmę i klientów poważnie i bierzesz pod uwagę jak to może wpłynąć na Twój wizerunek. Bardzo dobrze to o Tobie świadczy!
Na TikToku nie musisz tańczyć, śpiewać i się wygłupiać. W kursie daję Ci gotowe pomysły na wideo, które możesz wykorzystać w każdej branży – copywriting, prawo, treningi personalne, dietetyka, moda, fotografia, agencja reklamowa, coaching… Już na pewno łapiesz, o co chodzi 😉
Powiem więcej: jeśli traktujesz swój biznes i jego rozwój poważnie, tym bardziej powinnaś zainteresować się TikTokiem. To darmowy sposób na duże zasięgi i szybki rozwój Twojej firmy.
Czy naprawdę muszę pokazywać swoją twarz? Wstydzę się i wolałabym tego nie robić, nie czuję się dobrze przed kamerą.
Nie musisz pokazywać swojej twarzy na TikToku jeśli nie chcesz. Nie ma takiego obowiązku.
Być może myślisz, że trzeba, bo w internecie widziałaś wiele porad na tem temat i większość z nich przekonuje, że bez pokazania twarzy ludzie Ci nie zaufają, nie polubią Cię, no i na pewno nic od Ciebie nie kupią…
Jak mawia klasyk: nic bardziej mylnego.
W Przystanku TikTok daję Ci pełno pomysłów na filmiki bez pokazywania twarzy. Nie jest to konieczne do tego, żeby Twój biznes odniósł sukces na TikToku.
Najważniejsze jest konsekwentne działanie z głową i strategią, która krok po kroku zaprowadzi Cię do najbardziej zainteresowanych osób. Jeśli dasz im wartość i pokażesz jakie korzyści osiągną z Tobą, to Twój wygląd i Twoja twarz jest dla nich drugorzędna.
A z innej strony – kiedy już rozkręcisz się z filmikami bez twarzy i zobaczysz, że nagrywanie jest naprawdę super, to może przyjdzie taki czas, że nabierzesz ochoty na pokazanie siebie?
Wtedy po prostu zajrzyj do lekcji o tym, jak się przełamać przed kamerą. Małe kroki mają ogromną moc 🙂
Widziałam inne kursy o rozwijaniu biznesu na TikToku. Dlaczego mam wybrać Twój?
Przystanek TikTok dla biznesu tworzyłam z myślą o osobach, które przed działaniem tam powstrzymuje wiele rzeczy: obawa przed wygłupieniem się, brak technicznych umiejętności i nastawienie na rozwój swojego biznesu…
Dlatego właśnie kurs sprawdzi się u każdego, kogo przerażają ogromne kroki na raz i wielkie zmiany, na które nie są wewnętrznie gotowi.
Nie chcesz się wygłupić? Daję Ci rady i strategie, jak pokazać swój biznes profesjonalnie i jak najwięcej z tego wyciągnąć. Nie zmuszam Cię do pokazywania twarzy, chociaż inni mogą przekonywać, że to podstawa.
Nie ogarniasz “technologii”? Lekcje są bardzo proste i praktyczne, trwają po kilka minut. Dostajesz niewielkie zadania do wykonania, z którymi na pewno sobie poradzisz. Nie powiem Ci “No musisz zrobić to i tamto, na pewno to ogarniesz”. Każdą rzecz tłumaczę jak najdokładniej, abyś na pewno mogła łatwo i szybko wprowadzić to w życie. Nie zostawiam żadnych niejasności, bo najważniejsze jest to, żebyś kurs po prostu wdrożyła.
Chcesz, wykorzystać TikToka do zdobywania nowych klientów? Ten kurs jest dla Ciebie.
To wszystko wygląda na skomplikowane, nie umiem kręcić filmów, nawet nie mam tam konta. Czy dam radę ogarnąć to sama?
Przystanek TikTok sprawdzi się także u totalnie początkujących osób, które nawet nie założyły tam jeszcze konta. Poprowadzę Cię krok po kroku od samych podstaw. Pokażę dokładnie co i jak musisz zrobić, aby wszystko poszło gładko.
Każda lekcja nastawiona jest na praktykę. Po każdej lekcji jest quiz, w którym sprawdzisz, czy na pewno wszystko dobrze zrozumiałaś.
Nauczysz się montować wideo i zobaczysz, że z moimi instrukcjami to naprawdę mega proste!
Nie musisz mieć żadnej wiedzy, żeby dołączyć do kursu. Wszystko znajdziesz w środku.
Masz już konto i pierwsze filmiki za sobą? Świetnie!
Z Przystankiem TikTok wejdziesz na wyższy poziom tiktokowania. Ogarniesz strategię i przestaniesz działać po omacku bez konkretnego celu. Skończysz popełniać błędy, poprawisz swoje skille i szybciej zdobędziesz klientów.
Czy naprawdę mam czas na to, żeby rozwijać biznes na TikToku?
Rozumiem Cię. Oprócz prowadzenia biznesu masz jeszcze milion innych zadań do zrobienia. Właśnie dlatego stworzyłam Przystanek TikTok z myślą o jednym:
Wdrożeniu go w życie.
Lekcje trwają po kilka-kilkanaście minut, dzięki czemu możesz je obejrzeć nawet malując się rano do pracy czy w ciągu tych krótkich 10 minut dla siebie, po tym jak Twoje dziecko wreszcie zasnęło.
Wolisz czytać? Każda lekcja jest też w wersji tekstowej, a przeczytanie zajmie Ci dosłownie chwilę.
Zadania do zrobienia są niewielkie, żebyś mogła bez oporów wprowadzić je w życie. Małymi krokami do celu.
Wystarczy, że poświęcisz kilka dziennie i będziesz podążać krok po kroku przez sprawdzony proces, który poprowadzi Cię do zyskownego konta na TikToku.
Czy możesz mi przypomnieć co otrzymam, jeśli dołączę do kursu w tej edycji?
Oczywiście 🙂
Jeśli dołączysz do II edycji już dzisiaj dostaniesz dostęp do:
CAŁEGO kursu Przystanek TikTok z dostępem do 5 modułów wideo, kartami pracy, przewodnikami, planami i wszystkimi narzędziami potrzebnymi do rozwinięcia biznesu na TikToku z pewnością i łatwością.
BONUS #1: Moje najlepsze praktyki z których regularnie korzystam. Teraz zdradzam je Tobie!
BONUS #2: Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku. W każdej chwili możesz skorzystać z mojej rady i wrzucić swój filmik do oceny. To też świetne miejsce do nawiązania relacji z innymi kursantami!
BONUS #3: Quizy, karty pracy i zadania domowe. Kurs jest nastawiony na praktykę i wdrożenie go od razu. Tymi bonusami ułatwiam Ci to na maksa!
Ciągle nie wiesz, czy to dla Ciebie?
Ten kurs pomoże Ci rozwijać konto na TikToku, jeśli…
✅ Nie prowadzisz jeszcze swojego konta na TikToku, ale chcesz zacząć działać tam ze swoim biznesem. Widzisz tam potencjał i jesteś ciekawa, co z tego wyjdzie. Od początku chcesz być pewna, że robisz wszystko dobrze, nie popełniasz błędów i nie marnujesz czasu i energii.
✅ Próbujesz od kilku tygodni (albo miesięcy) rozwijać konto na TikToku, ale 117 wyświetleń i 23 obserwujących Cię nie zadowala i to nie to, czego oczekiwałaś… Na dodatek ludzie do których docierasz, nie są Twoją grupą docelową i potencjalnymi klientami, tylko przypadkowymi odbiorcami, którzy raczej nie będą chcieli coś ciebie kupić, kiedy będziesz promować swoje produkty lub usługi.
Chcesz W KOŃCU zacząć, wiedzieć jakie dokładnie działania podjąć, mieć proces od samego początku. Chcesz przestać cały czas to odkładać na wieczne później.
✅ Nie masz problemu z zainwestowaniem swojego czasu i energii. Musisz mieć tylko pewność, że idziesz w dobrym kierunku i Twoje działania skutecznie prowadzą Cię do celu – czyli do zdobycia klientów na TikToku. Po ciągłej walce z algorytmem, obcinanymi zasięgami i słabym zaangażowaniem na Instagramie, marnowanie czasu i energii to ostatnie, na co masz ochotę.
✅ Boisz się nagrywać filmików, nie chcesz się wygłupić i myślisz, że to za trudne i sobie nie poradzisz. W rzeczywistości to bardzo proste! W kursie prowadzę Cię od podstaw krok po kroku przez cały proces. Daję pomysły na wideo z każdej branży, na których się nie wygłupisz, a nawet nie musisz na nich pokazywać swojej twarzy.
✅ Nie możesz się doczekać tych wszystkich możliwości, jakie daje Ci TikTok. Wiesz, o czym mówię… setki tysięcy i miliony wyświetleń, ogromne zasięgi zupełnie za darmo, możliwość bycia jednym z pierwszych w Twojej branży i tym samym zagarnięcie dużej części odbiorców i przywiązanie ich do siebie, ogromne zasięgi, które przełożysz na więcej klientów i więcej pieniędzy.
I jesteś nawet podwójnie podekscytowana, że Przystanek TikTok zabierze Cię tam naprawdę szybko.
✅ Jesteś gotowa PRZETESTOWAĆ Przystanek TikTok bez żadnego ryzyka. Nie mówię teraz: Przysięgnij mi swoją wierność i lojalność do końca życia.
Powiem Ci raczej: poświęć kolejne 14 dni na zmianę swojego TikToka w biznesowe narzędzie do większych zasięgów, sprzedaży i klientów. Jeśli nie dotrzymam obietnicy, że pomogę ci rozwinąć biznes na TikToku (bez inwestowania w to 5 godzin dziennie), po prostu napisz do mnie, a ja zwrócę Ci pieniądze i będziemy udawać, że to się nie wydarzyło.
Jeśli zaznaczyłaś przynajmniej 5 punktów powyżej, to Przystanek TikTok jest IDEALNY dla Ciebie!
Teraz już wiesz…
Jaka jest różnica pomiędzy osobami, które na TikToku codziennie zdobywają nowych klientów, czują się przy tym pewnie i robią to z łatwością…
…a osobami, które tylko przeglądają TikToka i myślą ciągle „Też muszę go wykorzystać„, jednak nie robią żadnych postępów?
To proces krok po kroku i wiedza co trzeba robić na każdym etapie. To strategia, która z każdym dniem rozwija Twoje konto.
Jeśli chcesz wykorzystać TikToka aby rozwijać swój biznes, zdobywać nowych klientów i zarabiać więcej, to nie ma na to lepszego sposobu, niż dołączenie do Przystanku TikTok!
III edycja kursu
Przystanek TikTok
dla biznesu
✔ 5 modułów ze sprawdzoną wiedzą,
✔ proces krok po kroku jak rozwinąć konto na TikToku,
✔ przykłady na których możesz polegać,
✔ wiedza poparta dużym doświadczeniem,
✔ natychmiastowy dostęp,
✔ BONUS #1: Moje najlepsze praktyki
✔ BONUS #2: Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
✔ BONUS #3: Quizy, karty pracy i zadania domowe
699 zł
Teraz:
397 zł
BRAK RYZYKA, GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY
Anuluj w dowolnym momencie 14 dni od zakupu
Koniec sprzedaży za:
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
To co najbardziej lubię w kursie Weroniki, to konkret, krótkie, ale treściwe lekcją które przerabia się błyskawicznie i od razu przynoszą efekty. Martwiłam się, czy znajdę czas na jego przerobienie i jeszcze wgłębianie się w te wszystkie dziwne ustawienia Tiktoka (kiedyś próbowała mi je pokazywać znajoma nastolatka, ale osiągnęła tylko tyle, że spanikowałam, pogubiłam się i zniechęciłam się do tiktoka na kolejne dwa lata…).
A tymczasem nie minęło pół godziny od odpalenia pierwszej lekcji Przystanku Tiktok, a ja miałam już zainstalowaną aplikację, zarejestrowane konto, ogarnięte bio i profilową opanowane wszystkie podstawowe ustawienia i możliwe interakcją a w dodatku pierwsze robocze wersje kilku własnych klipów! 😮 Nie wspominając o gotowej liście przydatnych aplikacji do robienia tiktoków, planowania treści, analizowania statystyk i wyszukiwania hashtagów.
To nie tylko kurs o korzystaniu z apki, ale całe kompendium wiedzy o skutecznym BIZNESOWYM działaniu w social mediach! Polecam każdemu, kto nie tylko myśli o tym, by zacząć na TikToku, ale od razu chce to robić to SZYBKO, SKUTECZNIE I LEGALNIE!
Dawka wiedzy, którą dostałam na tym kursie sprawia, że będę do niego wracać jeszcze kilkukrotnie. Świetne karty pracy, specjaliści z różnych dziedzin działania na tiktoku — super sprawa! Zaskoczy Was ilość rodzajów reklam na TikToku 😀 Cieszę się, że mogłam poznać aspekty techniczne, prawną no i tips and tricks. Polecam ten kurs gorąco!
Kurs Weroniki to prawdziwe kompendium prowadzenia profilu na Tik Toku. Weronika opisuje wszystko krok po kroku w każdej lekcji. Ale prawdziwą wartością kursu są materiały wideo, na których wszystko pokazane jest jak na dłoni. Po uważnym przerobieniu całego kursu wszystkie swoje działania w tym kanale będziesz prowadził/a świadomie i celowo.
Poruszenie kwestii prawnych oraz zagadnień reklam na TT to dowód na to, że nic nie zostało potraktowane małostkowo, a kurs wyczerpuje temat do cna. Współpraca w tworzeniu kursu ze specjalistkami w swej dziedzinie zasługuje na ukłon w stronę twórczyni i daje pewność, że przekazana wiedza jest na najwyższym poziomie.
Polecam każdemu, kto ma zamiar zacząć tworzyć na TT lub już to robi, ale jego działania prowadzone są raczej „na czuja”. Jeśli potrzebujesz kursu, dzięki któremu będziesz prowadzić swoje konto na TT sprawnie i osiągać założone cele oto odpowiedź na Twoje poszukiwania <3 🙂
Myślałam, że jestem za stara na TikToka, a po tym kursie okazało się, że jednak nie! Weronika tłumaczy od podstaw – każdy zrozumie jak działa TikTok i jak zacząć na nim działać. Polecam 🙂